Administrare de personal

Suna acumContact

BCA Accounting Sibiu prestează servicii de angajare, modificare și încetare a contractelor de muncă ale persoanelor cu contracte de muncă din cadrul companiilor, absolvindu-vă de răspunderea controalelor efectuate periodic de către Inspectoratul Teritorial de Muncă.

Administrare contracte individuale de muncă:

  • Redactarea contractelor de muncă;
  • Recomandări privind clauzele contractuale;
  • Întocmirea actelor adiționale privind modificările survenite în executarea contractului individual de muncă;
  • Decizii de suspendare a contractului individual de muncă;
  • Decizii de datasare a salariaților societății;
  • Decizii de încetare a contractului de muncă.

Administrare dosare de personal:

  • Întocmirea dosarului de angajare;
  • Redactarea și înregistrarea actelor privind modificarea sau încetarea contractului de muncs (acte adiționale, decizii, notificări);
  • Actualizarea informaţiilor personale;
  • Încadrarea în condiţii de muncă (normale, deosebite sau speciale);
  • Completarea şi actualizarea informaţiilor privitoare la persoanele aflate în întreținere;
  • Completarea informaţiilor privind funcţia de baza;
  • Completarea informaţiilor privind realizarea de alte venituri;
  • Completarea informaţiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihnă, medical, concediu fără plata, concediu de îngrijire a copilului, etc.);
  • Întocmirea adeverintelor privind vechimea în muncă, adeverințe șomaj, adeverințe medic de familie, spital, etc.
  • Auditul dosarelor de personal.

Contabilitate la distanță

În 3 pași simplii

Oferim servicii de contabilitate la distanță pentru orice firmă indiferent de județ sau țară. Avem clienți care ne trimit actele din Spania sau Germania, se întocmesc actele necesare și se trimit rapoartele într-un cont securizat pe cloud.

1. Trimite documentele

i

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

2. Prelucrare documente

In momentul primirii documentelor acestea intra in faza de prelucrare, daca lipsesc documente se vor solicita ulterior prin forma de comunicare agreata de cele doua parti; dupa prelucrare se întocmește dosarul cu documente contabile, situatii listate, declaratiile fiscale aferente si balanta contabila;
Clientul va primi pe email o nota de informare cu situatia lunii prelucrate si taxele datorate;

3. Livrare documente

După prelucrarea documentelor, le vom livra prin aceleași metode ca la primire.

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

Servicii de contabilitate

Înființare Societăți Comerciale

Planifică, documentează, înregistrează, obține aprobări și autorizații, deschide cont bancar, start-up!

Contabilitate Primară

Înregistrează tranzacțiile zilnice, calculează profitul și pierderile, menține documentele.

Consultanță Financiară

Obțineți sfaturi financiare personalizate de la experți. Accesați pagina serviciilor noastre.

Refacere Contabilitate

Refacere contabilitate anterioară. Servicii precise. Descopera serviciul nostru.

Contabilitate Financiară

Pune-ți ideile în mișcare și dezvoltă-ți afacerea într-un mod sustenabil, beneficiind de expertiza contabilă financiară.

Consultanță Fiscală

Analizam performanța financiară cu exactitate și luăm decizii informate.