BCA Accounting Sibiu prestează servicii de angajare, modificare și încetare a contractelor de muncă ale persoanelor cu contracte de muncă din cadrul companiilor, absolvindu-vă de răspunderea controalelor efectuate periodic de către Inspectoratul Teritorial de Muncă.
Administrare contracte individuale de muncă:
- Redactarea contractelor de muncă;
- Recomandări privind clauzele contractuale;
- Întocmirea actelor adiționale privind modificările survenite în executarea contractului individual de muncă;
- Decizii de suspendare a contractului individual de muncă;
- Decizii de datasare a salariaților societății;
- Decizii de încetare a contractului de muncă.
Administrare dosare de personal:
- Întocmirea dosarului de angajare;
- Redactarea și înregistrarea actelor privind modificarea sau încetarea contractului de muncs (acte adiționale, decizii, notificări);
- Actualizarea informaţiilor personale;
- Încadrarea în condiţii de muncă (normale, deosebite sau speciale);
- Completarea şi actualizarea informaţiilor privitoare la persoanele aflate în întreținere;
- Completarea informaţiilor privind funcţia de baza;
- Completarea informaţiilor privind realizarea de alte venituri;
- Completarea informaţiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihnă, medical, concediu fără plata, concediu de îngrijire a copilului, etc.);
- Întocmirea adeverintelor privind vechimea în muncă, adeverințe șomaj, adeverințe medic de familie, spital, etc.
- Auditul dosarelor de personal.