Inființare societăți comerciale

Suna acumContact

Impactul unei societăți comerciale se vede încă de la conceperea ei, tocmai de aceea vrem să-ți fim alături la fiecare pas. Ajutorul specializat oferit de economiștii noștri te va ajuta să reduci din stresul înființări firmei pe care ți-o dorești și să te axezi direct pe dezvoltarea acesteia.

Echipa specialiștilor BCA Accounting Sibiu este cea care se va documenta cu privire la ce îți dorești, la nevoile și modurile de implementare/urmare a pașilor respectivi. Ne vom ocupa de alegerea potrivită a profilului și domeniului în care dorești să activezi, iar în timp te vom ghida în ce privește dezvoltarea de filiale, sucursale, puncte de lucru, asistență și consultanță juridică dacă vei dori să modifici caracteristicile definitorii ale unei societăți comerciale (domeniu de activitate, denumire firmă).

Ce presupune înființarea unei societăți comerciale:

  • Consultanță detaliată cu privire la documentele necesare și pașii de înființare firmă;
  • Rezervare nume;
  • Tehnoredactare: act constitutiv, acte folosință sediu și puncte de lucru, declarații și cereri;
  • Stabilirea codurilor CAEN pentru activitățile desfășurate;
  • Completarea/depunerea documentației necesare la ONRC;
  • Programarea pentru semnarea actelor la ONRC;
  • Consultanță ulterioară înființării cu privire la procedurile de înregistrare fiscală a societății la organul fiscal teritorial;
  • Modificări necesare la ONRC, legate de actele societății.

Apelează la ajutorul unui economist profesionist înainte de a face primul pas! Este mult mai ușor să facem lucrurile bine împreună de la început, decât să modificăm (costuri adiționale, energie pierdută și proceduri care necesită mult timp).

Contabilitate la distanță

În 3 pași simplii

Oferim servicii de contabilitate la distanță pentru orice firmă indiferent de județ sau țară. Avem clienți care ne trimit actele din Spania sau Germania, se întocmesc actele necesare și se trimit rapoartele într-un cont securizat pe cloud.

1. Trimite documentele

i

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

2. Prelucrare documente

In momentul primirii documentelor acestea intra in faza de prelucrare, daca lipsesc documente se vor solicita ulterior prin forma de comunicare agreata de cele doua parti; dupa prelucrare se întocmește dosarul cu documente contabile, situatii listate, declaratiile fiscale aferente si balanta contabila;
Clientul va primi pe email o nota de informare cu situatia lunii prelucrate si taxele datorate;

3. Livrare documente

După prelucrarea documentelor, le vom livra prin aceleași metode ca la primire.

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

Servicii de contabilitate

Înființare Societăți Comerciale

Planifică, documentează, înregistrează, obține aprobări și autorizații, deschide cont bancar, start-up!

Contabilitate Primară

Înregistrează tranzacțiile zilnice, calculează profitul și pierderile, menține documentele.

Consultanță Financiară

Obțineți sfaturi financiare personalizate de la experți. Accesați pagina serviciilor noastre.

Refacere Contabilitate

Refacere contabilitate anterioară. Servicii precise. Descopera serviciul nostru.

Contabilitate Financiară

Pune-ți ideile în mișcare și dezvoltă-ți afacerea într-un mod sustenabil, beneficiind de expertiza contabilă financiară.

Consultanță Fiscală

Analizam performanța financiară cu exactitate și luăm decizii informate.