Îți oferim consultanță în administrarea fiscală care ține de TVA și impozit pe profit (inclusiv în cazul sediilor permanente). Analizăm și verificăm tranzacțiile desfășurate de societate pentru a putea pregăti documentele necesare care stau la baza derulării operațiunilor de administrare.
Asistență privind administrarea fiscală din perspectiva impozitului pe profit cuprinde următoarele:
- revizuirea facturilor și a documentelor deținute de societate în legătură cu operațiunile desfășurate și care au fost utilizate la calculul impozitului pe profit;
- revizuirea sau pregătirea și întocmirea declarațiilor de impozit pe profit;
- comunicarea obligațiilor de plată a societății;
- asistență pe durata inspecțiilor fiscale de impozit pe profit.
Asistență privind administrarea fiscală din perspectiva TVA cuprinde următoarele:
- revizuirea facturilor și a documentelor care stau la baza operațiunilor desfășurate de societate, dar și întocmirea și emiterea acestora, după caz;
- pregătirea, completarea sau revizuirea registrelor de TVA, precum și a declarațiilor de TVA;
- comunicarea obligațiilor de plată ale societății;
- asistență pe durata inspecțiilor fiscale de TVA.