Servicii de administrare fiscală

Suna acumContact

Îți oferim consultanță în administrarea fiscală care ține de TVA și impozit pe profit (inclusiv în cazul sediilor permanente). Analizăm și verificăm tranzacțiile desfășurate de societate pentru a putea pregăti documentele necesare care stau la baza derulării operațiunilor de administrare.

Asistență privind administrarea fiscală din perspectiva impozitului pe profit cuprinde următoarele:

  • revizuirea facturilor și a documentelor deținute de societate în legătură cu operațiunile desfășurate și care au fost utilizate la calculul impozitului pe profit;
  • revizuirea sau pregătirea și întocmirea declarațiilor de impozit pe profit;
  • comunicarea obligațiilor de plată a societății;
  • asistență pe durata inspecțiilor fiscale de impozit pe profit.

Asistență privind administrarea fiscală din perspectiva TVA cuprinde următoarele:

    • revizuirea facturilor și a documentelor care stau la baza operațiunilor desfășurate de societate, dar și întocmirea și emiterea acestora, după caz;
    • pregătirea, completarea sau revizuirea registrelor de TVA, precum și a declarațiilor de TVA;
    • comunicarea obligațiilor de plată ale societății;
    • asistență pe durata inspecțiilor fiscale de TVA.

Contabilitate la distanță

În 3 pași simplii

Oferim servicii de contabilitate la distanță pentru orice firmă indiferent de județ sau țară. Avem clienți care ne trimit actele din Spania sau Germania, se întocmesc actele necesare și se trimit rapoartele într-un cont securizat pe cloud.

1. Trimite documentele

i

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

2. Prelucrare documente

In momentul primirii documentelor acestea intra in faza de prelucrare, daca lipsesc documente se vor solicita ulterior prin forma de comunicare agreata de cele doua parti; dupa prelucrare se întocmește dosarul cu documente contabile, situatii listate, declaratiile fiscale aferente si balanta contabila;
Clientul va primi pe email o nota de informare cu situatia lunii prelucrate si taxele datorate;

3. Livrare documente

După prelucrarea documentelor, le vom livra prin aceleași metode ca la primire.

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

Servicii de contabilitate

Înființare Societăți Comerciale

Planifică, documentează, înregistrează, obține aprobări și autorizații, deschide cont bancar, start-up!

Contabilitate Primară

Înregistrează tranzacțiile zilnice, calculează profitul și pierderile, menține documentele.

Consultanță Financiară

Obțineți sfaturi financiare personalizate de la experți. Accesați pagina serviciilor noastre.

Refacere Contabilitate

Refacere contabilitate anterioară. Servicii precise. Descopera serviciul nostru.

Contabilitate Financiară

Pune-ți ideile în mișcare și dezvoltă-ți afacerea într-un mod sustenabil, beneficiind de expertiza contabilă financiară.

Consultanță Fiscală

Analizam performanța financiară cu exactitate și luăm decizii informate.