- Contabilitate la sediul BCA Accounting Sibiu
- Contabilitate la sediul firmei beneficiare
- Contabilitate la distanță
Contabilitatea primară este întocmită de regulă, de un angajat al firmei beneficiare și ulterior verificate de unul din specialiștii noștri prin predarea la sediul firmei noastre a tuturor documentelor (facturi recepții, facturi emise, chitanțe emise/plătite, extrase bancare, și alte acte doveditoare/necesare în funcție de legislația în vigoare).
BCA Accounting Sibiu îți pune la dispoziție următoarele servicii de contabilitate primară:
- contabilitatea registrului de casă;
- contabilitatea notelor de intrare-recepție (nir-uri);
- întocmirea deconturilor de cheltuieli;
- întocmirea facturilor care trebuie emise de către client (facturare);
- întocmirea de dispoziții de plata/încasare către casierie;
- completarea de chitanțe, cecuri, ordine de plată, foi de vărsământ.
Baza legală privind organizarea și conducerea evidenței contabile este formată în principal din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată în Monitorul Oficial Partea I nr.48 din 14.01.2005, cu modificările și completările ulterioare.