Consultanță Resurse Umane

Suna acumContact

BCA Accounting Sibiu prestează servicii de salarizare, angajare, modificare, încetare a contractelor de muncă ale persoanelor din cadrul companiilor, absolvindu-vă de răspunderea controalelor efectuate periodic de către Inspectoratul Teritorial de Muncă.

Servicii de consultanță resurse umane:

·         Întocmirea Regulamentului Intern;

·         Întocmirea Contractului Colectiv de muncă (obligatoriu ptr. societățile care au peste 21 salariați);

·         Întocmirea Fișelor de Post;

·         Efectuarea cercetărilor disciplinare;

·         Evaluarea performanțelor profesionale ale angajaților;

·         Informarea periodică a clientului privind modificările legislative în domeniu;

·         Consultanță în rezolvarea conflictelor de muncă sau la negocierea contractelor individuale de muncă/colective de muncă;

·         Consultanță privind aplicarea legislației muncii în vigoare;

·         Asistarea angajatorului cu ocazia oricărui control pe linie de Inspecția Muncii;

·         Obținerea formularului portabil A1 necesar angajaților care se detașează în UE.

Servicii REVISAL:

·         Întocmirea Registrului General Unic de Evidență al Salariaților conform HG 905/2017;

·         Înregistrarea/completarea în Registrul General Unic de Evidență a Salariaților în format electronic a modificărilor ce trebuie reflectate, conform legii (înregistrări contracte noi, modificări ale contractelor, incetari, suspendări, detașări, etc);

·         Transmiterea REVISAL către Inspecția Muncii;

·         Eliberarea de rapoarte și extrase de registru către angajator și angajat;

·         Audit și restaurare REVISAL.

Contabilitate la distanță

În 3 pași simplii

Oferim servicii de contabilitate la distanță pentru orice firmă indiferent de județ sau țară. Avem clienți care ne trimit actele din Spania sau Germania, se întocmesc actele necesare și se trimit rapoartele într-un cont securizat pe cloud.

1. Trimite documentele

i

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

2. Prelucrare documente

In momentul primirii documentelor acestea intra in faza de prelucrare, daca lipsesc documente se vor solicita ulterior prin forma de comunicare agreata de cele doua parti; dupa prelucrare se întocmește dosarul cu documente contabile, situatii listate, declaratiile fiscale aferente si balanta contabila;
Clientul va primi pe email o nota de informare cu situatia lunii prelucrate si taxele datorate;

3. Livrare documente

După prelucrarea documentelor, le vom livra prin aceleași metode ca la primire.

– prin posta/curier;
– email;
– cont Google Driver, Dropbox sau altă platformă online

Servicii de contabilitate

Înființare Societăți Comerciale

Planifică, documentează, înregistrează, obține aprobări și autorizații, deschide cont bancar, start-up!

Contabilitate Primară

Înregistrează tranzacțiile zilnice, calculează profitul și pierderile, menține documentele.

Consultanță Financiară

Obțineți sfaturi financiare personalizate de la experți. Accesați pagina serviciilor noastre.

Refacere Contabilitate

Refacere contabilitate anterioară. Servicii precise. Descopera serviciul nostru.

Contabilitate Financiară

Pune-ți ideile în mișcare și dezvoltă-ți afacerea într-un mod sustenabil, beneficiind de expertiza contabilă financiară.

Consultanță Fiscală

Analizam performanța financiară cu exactitate și luăm decizii informate.